Jak na GDPR compliance, když řeším

Call centra

Když provozujete call centrum, musíte se zaměřit na ochranu osobních údajů vašich zákazníků. To znamená, že musíte mít jasně stanovené postupy pro sběr, zpracování a uchovávání osobních údajů. Je důležité zajistit, aby byly tyto údaje chráněny před zneužitím a aby byly přístupné pouze oprávněným zaměstnancům.

Dalším klíčovým faktorem pro ochranu osobních údajů v call centru je školení zaměstnanců. Každý zaměstnanec, který má přístup k osobním údajům zákazníků, musí být řádně školen a informován o správných postupech pro zacházení s těmito údaji. To zahrnuje i pravidla pro přenos a uchovávání informací, stejně jako postupy pro omezení přístupu k těmto informacím na nezbytně nutné minimum.

Kromě toho musíte také zabezpečit své call centrum proti možným útokům na údaje. To zahrnuje například zajištění bezpečnosti při přenosu dat, šifrování informací a zabezpečení vaší sítě a serverů proti neoprávněným přístupům. Důležité je také mít plán pro případ, že dojde k narušení zabezpečení a úniku dat, aby bylo možné rychle a efektivně reagovat a minimalizovat případné škody.

Musím splnit:

Musím mít splněno tohle.
Musím mít splněno tohle.
Musím mít splněno tohle.
Musím mít splněno tohle.

FairData vám takto pomůže:

Máme široké zkušenosti s ochranou osobních údajů a poradenstvím v této oblasti. Pomůžeme vám identifikovat a vyhodnotit rizika spojená s vašimi procesy zpracování dat a navrhnout a implementovat vhodná řešení pro minimalizaci těchto rizik. To zahrnuje nejen technická řešení, ale také procesy a postupy pro ochranu dat v celé vaší organizaci.

Dále vám můžeme poskytnout odbornou podporu při plánování a implementaci nových projektů, které zahrnují zpracování osobních údajů. Pomůžeme vám s dodržováním nejnovějších zákonů a nařízení v oblasti ochrany osobních údajů a zajistíme, aby vaše procesy a postupy byly v souladu s nejlepšími postupy v této oblasti. Celkově vám poskytneme komplexní poradenství a podporu, která vám pomůže zlepšit ochranu vašich dat a soukromí vašich zákazníků a minimalizovat rizika spojená s porušením ochrany osobních údajů.

Poptejte řešení od FairData

Contact Form Demo

Nejčastější dotazy

  • nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016
  • právní rámec ochrany osobních údajů platný na celém území EU, postupně se rozšířilo i mimo EU, dnes 71 % zemí na světě má určitou úroveň ochrany osobních dat, dalších 10 % již zahájilo legislativní proces
  • cílem právní úpravy je ochrana práv občanů EU proti neoprávněnému zacházení s jejich daty a osobními údaji a usnadnění volného pohybu údajů mezi státy
  • vztahuje se na všechny organizace, které zpracovávají osobní údaje v EU
  • užívat osobní údaje jen na základě zákonného důvodu a v minimálním rozsahu. Organizace by měly vědět, jaké osobní údaje mají k dispozici, odkud pocházejí a jestli jsou dále někam předávány. Za účelem zmapování těchto informací napříč organizací nebo v určitých obchodních oblastech je vhodné provádět informační audity včetně jejich pravidelných aktualizací.
  • plnit informační povinnost vůči subjektům údajů
  • umožnit subjektům údajů realizaci jejich práv (právo na přístup, na výmaz, podat námitky, aj.), a to ve stanovených lhůtách
  • reagovat adekvátně na bezpečnostní incidenty (a případně hlásit tyto incidenty dozorovému úřad či je oznámit subjektům údajů)
  • provádět posouzení vlivu na ochranu osobních údajů ve specifických případech
  • přijmout vhodná organizační a technická opatření k zajištění plnění povinností dle GDPR s přihlédnutím k odpovídajícímu riziku
  • zaškolení odpovědného personálu, jmenování pověřence pro ochranu osobních údajů - DPO
  • pokuty ve výši až 20 milionů eur anebo 4 % z celosvětového obratu (podle toho, co je vyšší)
  • dozorový úřad může též zakázat zpracování konkrétních údajů anebo nařídit jejich zničení
  • subjekty údajů mohou své nároky uplatnit u soudu (včetně náhrady za nemajetkovou újmu)
  • poškození reputace a vztahů s klienty, zaměstnanci nebo investory
Vybrat řešení
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Kontakt
Kontakt
Kontakt
FairData je projektem advokátní kanceláře Havel & Partners ve spolupráci se sesterskou společností FairData Professionals a.s.
©2023 FairData Professionals a.s.  Zásady ochrany soukromí / použití cookies / nastavení cookies